link

Aqilah & Azrilrizal

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, August 2, 2009

Lame tak menulis entri baru

Haih...
Lame rasa nya tak menulis pape kat blog ni.. rasa sgt kekok pun ade bila nak menulis ni.. almaklumla adela dalam mase 2 bulan lebih blog ni x ber entri baru.. Bukan xde mase, tapi broadband tak mengizin kan (bila En.Azrilrizal da pinjam).

Rase bosan tau kalo tak update blog.. Hahaha, ayatku sungguh poyo! Yela, bila tgk kawan2 lain update blog rase cam... "Wah~~ besnye update blog!" Sebenarnya nak seribu daya, xnak seribu dalih kan.. So saya menggambil seribu dalih iaitu alasan xde broadband.. Knp x g cc je Qila??? Jawapan die sangat simple dan ringkas "MALAS" wah~~~ bila malas da menguasai diri, saya rase suma org pun tau kan jawapannya.. huhuhu~~

Sekarang ni da stat study balik.. Adela da 3 minggu tapi baru lepas cuti 1 week sbb H1N1 selesema babi tu.. Aku pun sebenarnya baru je baik dari demam ni.. Alhamdullilah, x kena penyakit H1N1 tu.. nasib baik tau! Cuti seminggu aku telepek je kat rumah.. Sungguh bosan! Miss Syana ajak kua tgk muve pun aku xdpt nak tunai kan sebb aku sakit.. boring btl! Dahlah dgn assgmnt yang belambak2 yang aku xbuat satu ape pun lagi ni.. Haih.. Maam ni xtdola gamak nye! Bola tak kalo UiTM bagi lagi 1 minggu je cuti... Kan ke bagus.. Boleyla aku siapka semua assgmnt2 aku... Bukan before ni tak nak buat.. Tapi aku sakit.. If only I could turn back time... Wah cam tajuk lagu je!

Aku ade masalah betul dgn buku Mahathir dan Akbar.. Asal la kau bosan sgt~~~!! Buku tu da ku hi-light kan sebanyak 3 chapter.. Tapi aku still tak bape nak faham ape yang aku da baca.. Dala byk gile ulang2 ayat.. Kenapa amik buku tu tk di jadikan rujukan sub Media Law???? Kenapa buka buku lain???? Wht? Why?... Dala kene buat chapter review.. Dah tu buku tu dala dalam bahasa Melayu, kene buat review dalam bahasa Inggris... Apakah??

Tadi pegi lunch dgn En. Azrilrizal.. Dia hantar aku naik moto~~~ Hahaha... last time aku naik moto is wkt aku form3 ke form4. Time tu abg amik aku kat sekolah.. Excited gile aku tadi naik moto.. jadi minah rempit jup la.. Kalo papa tau, mesti die bising! Heheheh.. Bise En. Azrilrizal hantar/amik aku naik kete.. Mane penah naik moto sbb die cakap takut nak bwh aku.. Takut papa marah tapi tadi kire cam terdesak la so die anta aku balik rumah nak moto.. BEST~! Sejuk je naik moto.. Huhuh.. Selama aku dgn En. Azrilrizal, tadi la first time die bawak aku naik moto ;)

Ok lah.. smpai sini saja entri aku kali ni... i Really need to go.. Media law memanggil-manggil utk di siap kan.. Kolej Mawar pun da memanggil-manggil utk pulang.. Heheheheh~~~~

Rase macam nak cuti lagi je... Bole?



No comments:

Post a Comment