link

Aqilah & Azrilrizal

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 19, 2009

Saya Suka Cokelat Ini ;)




Saya mmg suka cokelat ini.. Tak tau la bila cokelat ni wujud, tapi cokelat ni mmg dah lame kat pasaran.. Sebab kenapa saya suka cokelat Wafer Dengan Krim Coklat APPOLO ni :


  • Ia nya sedap!

  • Cokelat ini murah (Rm1.60 kat Pasaraya Pak Aji, Rm1.20 kat TS Mega. TS Mega lagi murah, tp En Azrilrizal ckp Pasaraya Pak Aji mhl sikit sbb die buka 24jam. Dlm ade 12)

  • Cokelat ini rangup.
  • Mudah didapati.

  • Sangat sedap bagi mengisi masa-masa terluang.

  • Snack yang mudah di bawa ke mana-mana.

  • Saya mengenali cokelat ini dulu sebelum ferrero dan cadbury.

  • Dulu waktu kecik-kecik suka beli dekat babu roti.. "pint..pint.."

  • Cokelat in sangat Kenangan Lama Menusuk Kalbu ;)

  • Cokelat ini buat saya ketagih untuk memakan beliau.
  • Cokelat ini buat saya gembira.

  • Cokelat ini amatlah mengasyik kan!

  • Cuti sem saya tak tau nak buat apa, jadi makan cokelat ini saja! ;)

4 comments:

  1. i love this brand too!
    tapi yang perisa milk.(ada kan? ke brand lain,lupa...;)

    sedap...
    hehehehhe

    ReplyDelete
  2. hehehe..
    same gak..
    cokelat ni ade 2 perisa..
    tp sy suka yg ni..
    seddaaaappp~~

    ;)

    ReplyDelete
  3. qeela..
    kite pon suke choc ni taw..
    memg peberet sgt2..
    klu g 99 speedmart, memg xsah x borong choc ni..
    memg sedap..
    yg penting..
    maintain..evergreen.. :)
    hihihi

    ReplyDelete
  4. hahaha..
    btl 2 ina!
    dala murah kan?? kan??
    heheheh...
    ;)

    ReplyDelete