link

Aqilah & Azrilrizal

Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 13, 2009

Persahabatan

Sejak kebelakangan ni tiap2 petang mesti hujan.. Kadang2 sampai ke malam.. Sejuk je.. Basuh baju pun ssh nak kering.. Tapi xpela, hujan kan rahmat dr Allah s.w.t & the most important thing is, aku mmg suka cuaca sejuk! ;) even aku kene flu, its better dr panas berpanjangan.. Senang cite, skrg mmg musim hujan laaa...
Persahabatan,
Apa yang kita nampak dr persahabatan? Bagi aku persahabatan adalah satu pembrian Allah s.w.t yang paling manis.. Dr persahabatan kita dapat jumpa pasangan hidup dan dr persahabatan jugalah kita dapat mengenali hidup dengan lebih mendalam...
Persahabatan,
Paling tak best bila org yang kawan dgn kita tu hipokrit.. It's suck rite! aku penah alami persahabatan macam ni.. (bole di anggap sahabat ke?) Bagi aku, kalo sekali aku bersahabat aku akan hargai persahabatan tu.. Even aku ada kawan baru, aku akn tetap igt kawan2 lama aku..
Persahabatan,
Tapi x semua manusia macam aku.. Mungkin ada kawan yang bila da dapat kawan baru, lupa kan kawan lama yang dah bersama-sama mengharungi suka dan duka.. Tapi aku bukan macam tu (hahahah... cm masuk bakul angkat sendiri plak!) ;b
Persahabatan,
Aku rindu kan persahabatan yang setia dan ikhlas.. Aku rindu kan semua itu! Bagi aku, persahabatan ynag paling ikhlas adalah persahabatan aku dengan arwah Mummy.. She's one of a kind.. Seorang sahabat yang setia dan yang paling sempurna bagi aku... Papa selalu pesan kat aku "kalo nak berkawan biar ikhlas"..
Persahabatan,
Pada kawan2 ku.. Aku sayang kamu semua! Dan pada so called kawan yang xsuka kat aku, "Ada aku kesah??" Hahahahhaha... ;)

6 comments: