link

Aqilah & Azrilrizal

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 9, 2009

Otak serabut... Hati tak tenang... Bila bole pulang?

Okay... Its been a while aku tak post pape kat blog ni.. Bukan tak nak post ape2.. Tapi byk mase terluang aku buat bende yg berfaedah (faedah ke?) hahahah... wut else?? Assignment you sucksssssssss.... Hahahah...
Aku takde niat pun nak post pape.. Tapi waktu aku tgh ym dgn Syana td, again die tanye aku soklan cepuk emas "bila Miss Qee nak update blog?" adooiii Syana! Saya mahu! Tapi... Otak saya berserabut! Byk benda nak kene buat hehehhe...
Okay, aku bukan tak nak update... Tp di sebab kan kesibukan aku yang kadang2 aku pk PM lagi free membatasi segala-galanya! Hahahaha.. Poyo sungguh! So skrg ni tgh final week utk klas.. Next week da stat study week.. Igt bole la blk lame2 kiranye cm zaman2 Dip dulu la... Xdapat la nampak gaya nye! Friday ade presentation Management and submit soft proposal Comm Research.. Khamis plak kene antar ad collection... Damn~~~ bile mase aku nak rehat jup nih??!!
kaedaahnye.... Qila, ko rest dlm mimpi jela!
Syana ckp... "Qee baik update blog skrg.. Kalo lame2 nanti malas.." Masalahnye sintom2 malas tu da ade Cik Syana! Hahahaha... Aku mmg psycho! aku sebenarnye byk benda nak upload.. Pasal movie yg aku da tgk.. Tapi tula kan xde mase.. Camno?? Ahehehe... Aku nak sgt tgk cite Pantas dan Garang 4.. Tapi full house ok! Sioottt.. Yang ade pkl 2 pagi! mmg Xla kan aku nak tgk.. nanti mesti ngantok.. Pastu xley nak fokus...
Aku tgk Taken (cite yang di salah anggap oleh Fareezan, Alan & Man... Korang ni bukan cite Street Fighter!) cite tu best giler! Aku cam nak nagis la bile tgk sorang bapak sanggup bergadai nyawa utk seorg anak... Aku nak bapak aku tau... "Papa, adk sayang papa! Thanx for being such a good Mom & Dad for me!!" Okay.. Tibe2 aku rase sebak plak ni... Rindu kat En Halim di rumah.. Xpela.. Jumaat adk pulang papa!
Last Sunday aku teman papa pegi tgk F1.. Lucky En bulat ku, Azrilrizal ade bersama.. Bolela die explain things yg aku xfaham pasal F1.. Aku dpt seat grand Stand.. Thnx kat Kak Alin (awek abg aku) sbb bg kami tiket tu! kalo beli,mmg takla kan.. Hahahaha... kau plak lupe nak bli siap2 ear plug.. Dala mahal nak mampos dorg jual kat sane! RM 30 yg pakai buang punya!
So, pekak gak la telinga aku.. mase tgh race, papa and boy sebok menengok F1 dan aku plak sibuk mengarang Consumer Behaviour nye asgmnt! Hahahha.. Tapi tak puas sgt sbb tak abes lap.. Hujan sgtla lebat petang tu (Rahmat dr Allah s.w.t) Tapi okla.. Aku have fun even x puas..
Igt nak tgk Jamiroquai tp ujan lebat plak.. Papa plak da lapa.. Kalo aku dgn boy je, mmg aku tunggu gak concert 2 start... Xpela.. Xde rezeki... Mybe nextime.. Lagi pun aku bukan Kipas susah mati die pon.. HAhahahaha... Blk singgah Makan Satay kajang... Waaaaaaaaaaahhhh~~~ TErrrrrbaEEEEKkkk...~~~
Mase nak g kajang ikot jln Reko (papa ckpla) hahahahha aku dgn boy da cuak.. yela papa tdo kat belakang aku dgn boy kat depan.. Nak kejut kan die tak sampai ati.. Jadi kami redah jela kegelapan malam...
Balik dr makan Satay, aku buat asgmnt smpai pkl 6pg! Aku igt nak nap 15min.. Tgk2 1jam aku nap! Kaedahnye... Aku tak pegi kelas pg tu!! Hahahaha... Yela, jauh tu.. Cheras ke Shah Alam.. Sebenarnye tak jauh, tp di sebabkan jem ianya jd jauh...
Kaedahnye juga, Qila jangan gedik next sem nak ulang alik dr Cheras ke Shah Alam!

3 comments:

  1. yea,betul tue..
    saya yang dekat nie pun dah tak tahan, inikan kamu
    KL-SA-KL

    aduhaiiii..
    heheheheheh

    ReplyDelete
  2. eheheheh, sudah tukar nama blog...

    ReplyDelete
  3. hahaha..
    kasik melayu sket..
    hahahahahha...
    ;b

    ReplyDelete