link

Aqilah & Azrilrizal

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, March 8, 2009

My 1st Post

Ni second blog aku... First blog aku buat kat wordpress and the best part is aku lupe pasword dengan url die.. Beng0ng.. Yela aku buat pon time tu sebab terpaksa... Time tu ade publishing talk so aku dapat kumpulan yang ajar camne nak buat blog so on and blablabla... Then aku pon buatla.. Tapi tak aktif kan pun.. So, end up aku bia kan je... Hehehe...

Minggu ni kira cam cuti panjangla kan.. Cuti sampai ari Isnin, haih nampak gaya esok dah kene balik kolej.. Bila balik kolej, maknanya asgmnt pun akan tiba bertimbn-timbun! GILE MALAS!!!

Aku akui cam bosan juga kadang-kadang bile duduk kolej.. Yela sangat berbeza dengan duduk rumah kan... Rumah adalah tempat yang paling selesa dalam dunia!!(bagi aku la..tatau org lain).

Ok.. Aku sebenarnya aku tak sabar nak tunggu next weekend where aku bole jumpa BF aku Azrilrizal.. Sayang, I cant wait!! ;) It's like an official day la for us to go on date la... Hahaha...

I think its enough la for my 1st post.. Nextime aku figure out ape lagi yang aku nak post kan.. :)



~ A + A ~






3 comments: