link

Aqilah & Azrilrizal

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 8, 2011

Yipe!

Last Sunday, I got myself a new wardrobe+make up table! Yeay! Finally! Kalau x, my barang mostly sepah2. Ada dalam almari, ada dalam handbag. Ada sebelah katil etc, etc. So, sekarang I dah ada proper make up table yang I bole susun my perfume, lotion, bedak, ubat ketiak and losyen mustajab (wakakaka..)


Bought it at Ikea.. Its in white color :) ahhhh.. My fave color. Ada 3 laci.. 1st I simpan my jewel eries (macam lah banyak sgt! :P) then my personal stuff :P .. Ehem3! Laci 2nd and 3rd I letak baju2.. Full house y'all! Pastu complain x de baju nak pakai bila nak keluar T_T


I'm loving it! It makes my room much more bigger than before :) thanks to En Azrilrizal sebab tolong teman beli, and tolong pasang. Love you much! :) nak harap Papa? Memang x berpasang lah sampai bila2!


Bila susun2, senang sikit nak pilih perfume ape nak pakai. So kat atas ada a few fave perfume I dalam banyak2. Ada Mist from Victoria Secret (beli kat Kak Juana :) ) I sukaaaaa bau dia sebab it reminds me of my late Mum :) tu fave mist dia :) . Then ada Gucci Flora, got it for anniversary last year from En Azrilrizal, bau dia sangat feminine. Rasa macam woman sangat bila pakai :) Then Ralph Lauren biru tu my fave juga! Kalau habis nak beli lagi sebab bau dia refreshing sangatttt! Then the last one is, So Givenchy. Got it from Mummy a few months before she died. Limited perfume.. Da x jual. Merata I cari x jumpa.. So, sayang nak pakai.. Tinggal sikit lagi :(


I'm not a perfume colector ( x collect, x collect. Tapi banyak juga! LOL) Sebab perfume kan mahal.. So, I da kumpul semua ni since 7yrs ago lah.. Bila rasa mampu I beli lah.. X mampu, tengok saja! Hehehe.. Mntak "akak2" kat Mall tolong spray kat kertas :P


This week I'm not well.. Baru semalam demam.. Telepek je kat rumah. Nanti next entry I cerita pasal Saturday pegi Bowling dengan En Azrilrizal's Family (which Kak Juana dah upload kan story nya) and Picnic with Girlfriends at Putrajaya :)


Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

No comments:

Post a Comment