link

Aqilah & Azrilrizal

Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 3, 2011

His current obsession.

Nerf (trademarked in capitals as NERF) is a toy, created for safe indoor play, that shoots foam like material. The acronym NERF stands for Non-Expanding Recreational Foam. Most of the toys are a variety of foam-based weaponry. The most notable of the toys are the dart guns (referred to by Hasbro as "blasters") that shoot ammunition made from Nerf foam. (Sumber Wikipedia)

This thing is his current obsession. Nak main basikal, kos nya mahal sgt. Mcm mana nk kumpul duit nak kawin :p

So on Saturday, lepas I solat magrib dkt KLCC (sbb kami dating kt sana) I pn pegi lah kt En Azrirlizal yg sedang menanti. Tiba2 terus ajak I pg 'toys r us'. I pun pelik jg. Terus En Azrilrizal ajak I pg section gun. Nak beli NERF ni. Siap nk msk persatuan NERF Malaysia. Actually dia mcm paint ball lah. Then buat muka sedih. X kasi, x smpai ati. Lgpun dia x de hobi pun. So I bglah. Dgn kata sepakat, dia pun rembat satu. Harga dia. Sensri google lah. Xdelah mahal sgt. Tp bolela tahan. But then, dia minat.. I bg jela :)


Then, dia beli soft kusyen for me. Me like! :)

"Lebih baik hobi baru, dr awex baru (Azrilrizal, 2011)"

Ya Allah.. Permudahkan lah urusan ku Rabu ni.. X bole tuka masa. Sbb dah last min.. Rasa mcm nak nagis :(


Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

No comments:

Post a Comment