link

Aqilah & Azrilrizal

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, December 11, 2010

Dua hari bersama "the girls"

Sebenarnya, mmg ada niat nak update blog, but then.. Xde masa! Yeke? Hahahaa.. Sbb byk sgt gmbar dlm BB ni, penat jari nk scroll down.. Haaaa gituww!

Gambar2 kat atas tu xde lah lama sgt, last month. On Friday 26.nov.10 I keluar hangout with my besties dkt Pavillion. Lepak2, mkn2, gossip2.. Hehehee.. Then celeb8 my birthday dgn No. Sbb both of us lahir in Nov. Dia 18, I 22 :)


Second day, which I Saturday, kami ber-enam (which each have partners) pg tgk teater NATRAH yg mmg da boom! Best gila. Two thumbs up lah I bg! :D lepas tu, pg lepak mkn dkt Castle kt Kg Baru. Its an Arab restaurant.. Sebut betul2 menggunakan lengguk Arab. Hehehee..


Later will update my journey to the south! Hehehee :D




P/s: to Kak Juana, sorry yah x reply comment. Sbb BB bengong x bole reply or comment sapa2 punya blog :( btw, thnx for the wish :))
Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

1 comment: